010 - 284 6123

Veenman Inspiratiedag 31 mei 2018

Laat u inspireren door Ruud Veltenaar, filosoof en trendwatcher. Zijn heldere visie op de toekomst, transformationeel leiderschap en innovatief ondernemerschap zijn uniek en inspirerend. Hij is één van de best beoordeelde sprekers van Nederland.

Optimale klantcommunicatie: een hoofdbreker of sleutel tot succes?

Helder en eenduidig communiceren blijkt vaak één van de moeilijkste zaken te zijn binnen een organisatie of daarbuiten. Denk daarbij aan communiceren met klanten, collega’s of cliënten. Zeker in een tijd dat alles verandert en het scala aan communicatiemogelijkheden enorm is. Door processen en tools daar goed op in te richten optimaliseert u de customer experience!

We nodigen u graag uit op de Veenman Inspiratiedag op donderdag 31 mei op ons hoofdkantoor in Rotterdam. Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Meld u snel gratis aan en maak voorafgaand aan het event kans op één van de 10 rondvluchten boven Rotterdam.

Wat neemt u mee einde dag?

  • Inspiratie hoe u zelf meerwaarde kunt creëren in een wereld die in rap tempo transformeert.
  • Dat optimale klantcommunicatie de sleutel tot succes is.
  • Vele ideeën waarover u graag met ons wilt doorpraten.
  • Verrijking van uw netwerk.

Programma

12:00 – 13:00  Inloop en lunch
1
3:00 – 13:15  Welkom door Wilco van Bezooijen, Algemeen Directeur Veenman
13:15 – 14:15  Inspiratiesessie door trendwatcher en filosoof Ruud Veltenaar
14:15 – 15:00  Parallelsessie naar keuze (1 van de 3)
15:00 – 15:45  Pauze
15:45 – 16:30  Parallelsessie naar keuze (1 van de 3)
16:30 – 18:30  Netwerkborrel en foodtrucks

informatielogistiek

Ruud Veltenaar – Trendwatcher en friskijker

Als internationaal trendwatcher en friskijker biedt Ruud duidelijkheid over de toekomst en hoop op een betere wereld. Tijdens de interactieve sessie neemt Ruud u mee in de megatrends en mondiale ontwikkelingen en de gevolgen hiervan voor onze welvaart en ons welzijn. Wat betekent dit voor ons werk en leven? Hoe ziet de wereld er uit in 2025? En wat voor soort leiderschap en ondernemerschap hebben we dan nodig?

Parallelsessie 1: Van silo’s naar geïntegreerd werken

Bij klantgericht werken lopen processen als ketens door de gehele organisatie. Deelprocessen volgen elkaar op in een logische structuur, waardoor meerwaarde wordt gecreëerd. Door zaken aan elkaar te koppelen, wordt voorkomen dat een afdeling of document “opereert als een silo”. We geven concrete voorbeelden, zoals een tool die Veenman voor de zorg heeft ontwikkeld om foto’s ter plekke snel en veilig te koppelen aan een cliëntendossier. Zodat de zorgprofessionals snel met elkaar kunnen analyseren en afstemmen wat de juiste zorg voor de cliënt is en dat de privacy is geborgd conform de eisen van de AVG. Naast zorg kan dit ook interessant zijn voor bijvoorbeeld verzekeraars, voor het opvoeren van declaraties of voor handhavers bij gemeenten.

Welke kennis bent u rijker?

  • Veilige manieren voor: ontsluiten van informatie, beter samenwerken en communiceren.
  • Wat geïntegreerd werken betekent voor klanten, cliënten en uw organisatie.

Parallelsessie 2: Communiceren via de printer

De wereld van print is een achtbaan. Het verandert razendsnel, de eisen rondom mobiliteit, gebruikerstevredenheid, duurzaamheid en security nemen een toevlucht. Printers hebben tegenwoordig een ‘brein’. Zo kunt u via de printer documenten doorsturen naar collega’s, applicaties, bestandsmappen en de cloud. Of allerlei functionaliteiten toevoegen met handige apps voor het eenvoudig inrichten van een werkproces en daardoor efficiënter samenwerken. Of plaatsonafhankelijk, uniform en veilig werken met de Veenman 4G technologie. Laat u informeren over alle innovatieve printoplossingen die Veenman u kan bieden!

Welke kennis bent u rijker?

  • Dat het leuk is bij de printer door communiceren via narrowcasting op de display.
  • Service apps de werkdruk bij IT verlaagt en zorgt voor meer efficiency.
  • We graag doorpraten met u want voor alles is een oplossing.

Parallelsessie 3: Samen bouwen aan duurzame klantrelaties

Customer experience is een belangrijk onderscheidend element. Dat betekent dat persoonlijke, relevante en efficiënte communicatie steeds belangrijker wordt. Nieuwe digitale communicatiemogelijkheden bieden kansen, maar vormen ook een uitdaging. Hoe zorgt u ervoor dat uw in- en externe communicatie helder en uniform blijft, ongeacht het kanaal of het device? En hoe ontsluit en benut u klantdata uit verschillende systemen effectief? Hoe neemt u uw medewerkers mee in deze veranderingen? Veenman kan u oplossingen bieden voor deze uitdagingen.

Welke kennis bent u rijker?

  • Cross channel communicatie via één platform de customer experience verhoogt.
  • Dat narrowcasting zorgt voor informeren, boeien en binden van in- en externe klant.
  • Hoe het communicatieproces ook compliant ingeregeld is.

Ja, ik meld mij aan

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    naam@organisatie.nl
  • 06-12345678. Dit nummer gebruiken we alleen om u te informeren over het event

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    naam@organisatie.nl
  • 06-12345678. Dit nummer gebruiken we alleen om u te informeren over het event
  •  *

  •  *
  •  *
  •  *