Hoe Xerox en Veenman reageren op COVID-19

We leven in een heel vreemde tijd met de snelle verspreiding van het coronavirus, geïdentificeerd als COVID-19. We erkennen dat u op ons vertrouwt wanneer we uw apparatuur en benodigdheden op uw werkplek onderhouden en leveren. Onze eerste prioriteit is altijd de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten, partners en hun families. We willen enkele van de acties die we hebben ondernomen, delen om de hele Xerox- en Veenman-gemeenschap veilig te houden en de impact op onze activiteiten en op die van u tijdens deze openbare noodsituatie tot een minimum te beperken.

Vorige maand hebben Xerox en Veenman een COVID-19-team opgericht dat regelmatig bijeenkomt om de ontwikkelingen te volgen en de richtlijnen en adviezen van overheden en volksgezondheidsorganisaties op de voet te volgen. Ook werken we samen met andere internationale bedrijven en hebben we een reeks acties ondernomen, inclusief, maar niet beperkt tot:

  • Het informeren van alle medewerkers over het virus;
  • Het aanmoedigen van medewerkers om thuis te werken als dat kan;
  • Het delen van middelen en richtlijnen over hoe de ziekte te beheersen;
  • Toename en uitbreiding van het schoonmaken van faciliteiten;
  • Het beperken van zakenreizen en evenementen;
  • Het opzetten van een uitgebreide bezoekersscreening;
  • Het vereisen dat medewerkers die symptomen vertonen, thuisblijven; en
  • Het handhaven van een streng terugkeerbeleid als een werknemer ziek wordt.

We hebben ook onze plannen voor bedrijfscontinuïteit en paraatheid voor deze pandemie geactiveerd. Onze plannen bevatten de nieuwste standaarden van best practices uit de branche en de eigen ervaring van Xerox en Veenman om vereisten te definiëren, zoals het toewijzen van teams die verantwoordelijk zijn voor continuïteitsactiviteiten en het bepalen wat er nodig is om de activiteiten na een gebeurtenis te hervatten.

Op dit moment heeft COVD-19 geen invloed op de beschikbaarheid van apparatuur, onderdelen en benodigdheden. We zijn begonnen met het activeren van mitigerende strategieën, inclusief, maar niet beperkt tot premium luchtvracht, alternatieve sourcing, asset recovery en reverse logistics.

We blijven ondersteuning en service bieden binnen de getroffen gebieden, waar nationale en lokale overheden dit toestaan. De meeste technici vertrekken vanuit huis en zijn niet afhankelijk van lokale kantoor- en magazijnlocaties. Als de lokale activiteiten worden beïnvloed, nemen we contact met u op.

Gedurende deze periode begrijpen we dat u misschien geen bezoekers op uw werkplek wilt, en we raden u aan om onze opties voor ondersteuning op afstand te gebruiken, kijk hiervoor op onze contactpagina en supportpagina.

We erkennen dat er veel vragen zijn en dat antwoorden voortdurend kunnen veranderen naarmate de situatie evolueert. We zullen regelmatig communiceren op www.veenman.nl en LinkedIn. Neem contact op met uw Veenman-contactpersoon als u nog vragen heeft.

We blijven deze veranderende situatie volgen en houden u op de hoogte van toekomstige updates. Bedankt voor uw voortdurende steun terwijl we hier samen aan werken.

 

Blijf op de hoogte: Aanmelden voor TopTips
  • logo-ArdaghGroup
  • harman-kardon-jbl-harman-professional-solutions
  • logo hamiltonbright
  • logo-prospex
  • Logo Lebuinus