Om onze dienstverlening steeds meer te optimaliseren hebben wij de laatste maanden veel wijzigingen doorgevoerd in het bestelproces van verbruiksmaterialen voor uw printer(s) en multifunctional(s). Voor alle duidelijkheid hieronder een samenvatting van de belangrijkste wijzigingen en waar nodig een korte praktische toelichting op het proces.
Supplies bestellen of een vraag over een lopende bestelling?
Veenman maakt voor bestellingen van verbruiksartikelen gebruik van het Xerox Fleet Management Portal (FMP). De meeste verbruiksartikelen worden automatisch verstuurd. Mocht u onverhoopt ervaren dat dit niet het geval is, check dan eerst via track and trace of er verbruiksartikelen onderweg zijn aan de hand van uw serienummer en postcode.
Het Global Contact Centre
Bestellingen van verbruiksartikelen worden uitgevoerd door het Global Contact Centre. Dit betreft zowel de automatische bestellingen, alsmede de door u zelf ingevoerde bestellingen in het Fleet Management Portal.
U kunt het Global Contact Centre bereiken via:
- Het portal: https://office.services.xerox.com/fmp/
Mocht u problemen ondervinden bij het gebruik van het portal, dan kunt u telefonisch contact opnemen met 088 – 40 125 98. Houd bij telefonisch contact uw serienummer bij de hand. U kunt dit nummer vinden op de achterkant van de machine, in de configuratiepagina, of in het portal zelf.
Grote run gepland?
Verwacht u binnenkort een grote run en heeft u extra supplies nodig? U kunt deze eenvoudig en snel bestellen via het portal.
Veel gestelde vragen
Heeft u een vraag over verbruiksartikelen? In de FAQ en portal-instructies worden de meest gestelde vragen beantwoord over o.a. bestellingen, voorraad, defecten, nietjes en status van de levering.
Retourneren gebruikte supplies
Via deze pagina kunt u het ophalen van lege tonerboxen in gang zetten.
Retourneren ongebruikte supplies
Als u aan het einde van uw contract ongebruikte verbruiksartikelen in voorraad heeft, kunt u contact opnemen met afdeling Customer Operations om deze te laten ophalen.
Andere handige e-mailadressen en links:
- Heeft u nog geen gebruikersnaam voor het portal of problemen met inloggen, neem dan contact op via customeroperations@veenman.nl.
- Wordt uw toner niet herkend door de machine? Neem dan contact op via pincode@veenman.nl.
- ASR kan alleen gegevens verzenden als de machine aan staat en verbinding heeft met de Xerox omgeving (XDA of device direct). Heeft u ondersteuning nodig om verbinding te maken? Dat kan via servicedesk@veenman.nl.
- Indien de machine hierom vraagt (display) kunt u de routine maintenance items, zoals belt cleaner, 2nd BTR en Fan Filter zelf bestellen via het portal.
- Lege tonerboxen? Vraag ze aan of laat ze ophalen.
- In de Welkomstmap vindt u alles over o.a. service en support, verbruiksartikelen en Mijn Veenman Beheer.