
Koenen en Co kiest voor Device as a Service totaalconcept
Apparaat beheer uitbesteden doorslaggevend in keuze voor DaaS

“Met DaaS besparen we zeker 1 FTE per 25 devices”
Device as a Service borgt continuïteit 112Schade

Carintreggeland van papier naar digitaal met Veenman apps en koppelingen
Veenman leverde direct een goed implementatieplan voor de printers

Dankzij nieuwe meetingroom communiceert Actua efficiënter, veilig en professioneler met klanten en collega’s
Toen in Nederland de COVID-19 pandemie uitbrak, ontstond bij verzekeringsmaatschappij Actua versneld de behoefte om op afstand efficiënt en veilig […]

“Printers kun je overal afnemen, een goed partnership niet”
Printers kun je overal afnemen, een goed partnership niet

Maakindustriebedrijf Condor Carpets verwerkt beelden van kwaliteitscontroles slim met SnapIT
De Veenman scanoplossing zorgt voor een enorme tijdwinst, minder administratieve druk, minder fouten en snellere claimafhandeling voor onze klanten

Veenman helpt productiebedrijf Ardagh stap voor stap met digitalisering
De Veenman scanoplossing zorgt voor een enorme tijdwinst, minder administratieve druk, minder fouten en snellere claimafhandeling voor onze klanten

HARMAN boekt grote tijdwinst en handelt claims sneller af met automatische documentverwerking
De Veenman scanoplossing zorgt voor een enorme tijdwinst, minder administratieve druk, minder fouten en snellere claimafhandeling voor onze klanten

Complete HR dossiers zonder gebruik te maken van een printer of scanner?
Hamilton Bright digitaliseerde haar HR proces samen met Veenman

ProSpex staat nooit meer in de file dankzij videoconferencing
ProSpex zet videoconferencing met succes in als alternatief van het person-to-person salesgesprek.

Lebuinuskerk kiest ultramoderne informatievoorziening
De informatieschermen werken allemaal naar volle tevredenheid. ‘Fijne, heldere communicatie’, horen we van onze bezoekers en daar was het om te doen!

Continuïteit en betrouwbaarheid printers essentieel
Voor mij is het belangrijk dat problemen zo snel mogelijk worden opgelost. Afspraak is afspraak en als er iets tegen zit wil ik daarvan op de hoogte gesteld worden: bel, overleg, laat van je horen. En dat is precies wat Veenman doet.

Stichting Quadraten vernieuwt digitale schoolborden
De door Veenman geleverde kwaliteit en service is erg goed. Belangrijker nog is dat we met de nieuwe touchscreens onderwijskundig ook een stap vooruit kunnen zetten.

Selecta kiest wederom voor printoplossingen van Veenman
De keuze viel op Veenman, die zich al meteen in het selectietraject positief wist te onderscheiden met vragen om zekerheid te krijgen over wat Selecta voor ogen had.

Stichting Voedingscentrum Nederland
Het Voedingscentrum bespaart nu op prints en voorkomt ‘zwerfinformatie’

TEAM Terminal
“Waar moeten we heen man, ga dan naar Veenman.” aldus Team Terminal

SVHW
Bij SVHW worden nu alle documenten vanaf aanmaken direct gerouteerd naar de juiste bestemming en is de uitgaande documentenstroom gedigitaliseerd.

Stichting Zorggroep Ter Weel
“Veenman heeft ons geholpen om de blinde vlekken op het gebied van informatiestromen naar boven te halen”, aldus André Walhout van Zorggroep ter Weel.

Exter Polak & Charlouis
Exter Polak & Charlouis digitaliseert 1 miljoen dossiers met veel tijdswinst.

Stichting Enver
Wij Veenmannen en –vrouwen hebben een “kendoe” mentaliteit. Er is altijd een oplossing, zo ook voor onze klant Stichting Enver.

Directzorg Nederland
Directzorg Nederland B.V.: “Wij ontzorgen bij mensen thuis en Veenman ontzorgt ons”.