Supplies bestellen binnen uw contract of een vraag over een lopende bestelling?

Veenman maakt voor bestellingen van verbruiksartikelen gebruik van de Xerox Fleet Management Portal (FMP). Een aantal verbruiksartikelen wordt automatisch verstuurd. Mocht u onverhoopt ervaren dat dit niet het geval is, check dan eerst of er verbruiksartikelen onderweg zijn aan de hand van uw serienummer en postcode.

Verwacht u binnenkort een grote run en daarmee meer supplies nodig te hebben? Dan kunt u eenvoudig en snel bestellen via de portal:

Voor klanten die langer dan normaal wachten op service- en/of verbruiksmaterialen hebben wij belangrijke informatie.

Handige links en informatie:

  • Indien u liever telefonisch wilt bestellen, bel dan 088-4012598 (houd dan rekening met langere wachttijden). Let op: houd uw serienummer bij de hand. U kunt deze vinden op de achterkant of configuratiepagina van de machine of in de portal (zoek deze bij het indienen van een call op basis van de ‘asset-tag derde’ op).
  • In de FAQ en portal-instructies worden de meest gestelde vragen beantwoord over o.a. bestellingen, voorraad, defecten en nietjes.
  • Heeft u nog geen gebruikersnaam of problemen met inloggen, neem dan contact op via customeroperations@veenman.nl
  • Wordt uw toner niet herkend door de machine? Neem dan contact op via pincode@veenman.nl
  • ASR kan alleen gegevens verzenden als de machine aan staat en verbinding heeft met de Xerox omgeving (XDA of device direct). Ondersteuning nodig om verbinding te maken? Dat kan via servicedesk@veenman.nl
  • Indien de machine hierom vraagt (display) kunt u de routine maintenance items, zoals belt cleaner, 2nd BTR en Fan Filter zelf bestellen via de portal
  • Lege tonerboxen aanvragen of laten ophalen
  • logo 112Schade
  • logo-actua
  • kien
  • logo-ArdaghGroup