010 - 284 6123 info@veenman.nl

Geeft uw Xerox printer strepen, vlekken, vegen met printen en kopiëren? Dit kan worden veroorzaakt door een defecte afdrukmodule (drum). Bij bepaalde modellen kunt u dit testen door een drum om te wisselen.

Stap 1: Open de voorklep.

 

Stap 2: Draai de hendel naar links om de klep onder de toners los te maken.

 

Stap 3: Open de klep (er moet wat kracht worden gebruikt om deze te openen).

 

Stap 4: Haal de drum eruit met de oranje hendel. Let op: raak de paarse rol niet aan!
Wissel dit met 1 van de andere R modules.

Stap 5: Sluit daarna de klep en maak een test print/kopie om te kijken of het probleem mee verhuist. Zodra de streep een andere kleur wordt betekent dit dat de drum defect is. Wij bestellen graag een nieuwe voor u via suppliesdesk@veenman.nl of 010-2846152 optie 1.

Contactgegevens


Algemeen
Smart Office Rotterdam
Linatebaan 101
3045 AH Rotterdam
Telefoon 010-284 6123
Email info@veenman.nl


Customer Contact Center
Telefoon 010-284 6152


Regiokantoren
Joan Muyskenweg 22
1096 CJ Amsterdam

Dr. Klinkertweg 21A
8025 BR Zwolle