Veenman, voor wie winst ziet in efficiëntie
Een organisatie kan gemiddeld 30% aan kosten besparen op afdrukapparatuur en bijbehorende processen. En meer dan 10% extra omzet maken door het optimaliseren van documentstromen. En nóg eens 10% door daarnaast ook nog audiovisuele communicatie in te zetten. Dit alles blijkt uit onderzoek van onafhankelijke onderzoekbureaus als Gartner en IDC.
De vraag is: hoe kunt u dit allemaal realiseren voor úw onderneming? Het antwoord is: met hulp van Veenman!
In de afgelopen honderd jaar heeft Veenman zijn specialisme gemaakt van afdrukapparatuur en documentmanagement. En in de laatste decennia ook van audiovisuele communicatie. Wat we simpelweg doen is werkprocessen efficiënter, beter en veiliger maken. Daar hebben we een ruim arsenaal aan hard- en software voor. En vooral veel kennis over hoe we die middelen efficiënt en effectief bij u kunnen inzetten.
Alles begint met een advies op maat.
Bij Veenman spreken we eerder van optimaliseren dan van vernieuwen. We bouwen immers voort op de vertrouwde processen in uw organisatie. Dat vraagt om een advies op maat dat het hele palet bestrijkt. Directe kosten, indirecte kosten, veiligheid, productiviteit, duurzaamheid, wet- en regelgeving etc. Aan de hand van een grondige analyse (met o.a. rekenmodellen en online-tools) laten we u exact zien waar er te besparen en/of te verdienen valt. Inclusief een compleet plan van aanpak.
Implementeren doen we zelf.
Veenman adviseert én realiseert. Ofwel, het installeren van de oplossingen die we voor u hebben ontwikkeld gebeurt geheel in eigen beheer. Zo weten we zeker dat ze ook gaan werken. En wat efficiëntie betreft: we geven graag het goede voorbeeld. In samenspraak met uw systeembeheerder hanteren we een strakke planning. Er is continu overleg tussen alle betrokkenen, zodat steeds snel kan worden bijgestuurd. En op de afgesproken dag is alles gebruiksklaar geïmplementeerd in uw netwerkomgeving.
Trainingen voor het maximale resultaat.
Aansluitend op de implementatie geeft Veenman een basistraining aan alle gebruikers. Zo kan iedereen direct met de nieuwe hard- en software aan de slag. Daarnaast kunt u bij Veenman terecht voor diverse aanvullende trainingen:
- Extra gebruikerstrainingen
- Beheerderstrainingen
- Gerichte trainingen m.b.t. printing, software en/of audiovisuele communicatie.
Veenman Security scans. Een veilig gevoel.
De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) verplicht Europese bedrijven hun informatieveiligheid te waarborgen. Gelukkig zijn er voldoende technologische oplossingen. Maar hoe zit het met uw medewerkers? Denk bijvoorbeeld aan het klikken op een foute link in een e-mail. Of aan rondslingerende USB-sticks?
Om een goed beeld te krijgen van de dataveiligheid in uw organisatie biedt Veenman u drie Security scans.
Gemak dient de mens met Mijn Veenman Beheer®
Met Mijn Veenman Beheer® staat al uw netwerkapparatuur in realtime verbinding met Veenman. Het stelt ons in staat om uw apparatuur continu te monitoren. En het stelt uw apparatuur in staat om een aantal zaken helemaal zelf te regelen. Zoals:
- Een nieuwe toner bestellen
- Een storing melden
- De tellerstand bijhouden
- Het tonerverbruik registreren.
Veenman, ook uw
partner voor supplies.
Bij Veenman kunt u terecht voor printer supplies, zoals toner en papier. Veenman biedt u een enorm assortiment aan soorten en maten. En razendsnel geleverd. Wij houden het verbruik in de gaten, zodat u er niet eens om hoeft te vragen. U krijgt vanzelf een seintje zodat u nooit zonder zit.
Bij Veenman weet iedereen wie u bent.
Een persoonlijke benadering staat bij Veenman hoog in het vaandel. Zowel tijdens als na het implementatietraject. Onze helpdesk-medewerkers, bijvoorbeeld, weten precies wie u bent. Ze worden dagelijks gebriefd over de lopende zaken, hebben verstand van de Veenman-oplossingen en kennen de details van de oplossingen die we voor ú hebben gerealiseerd. De helpdesk is elke werkdag van 08:00 tot 18:00 uur door al uw medewerkers te raadplegen.
Uw continuïteit is gewaarborgd bij Veenman
Alle producten en diensten van Veenman zijn gericht op efficiëntie. Dus ook het oplossen van storingen en het bieden van ondersteuning. We kunnen u op meerdere manieren van dienst zijn.
- De Helpdesk – voor technische vragen, meldingen en bestellingen.
- Remote Service – onze afdeling die u ‘op afstand’ verder helpt.
- Landelijke servicedienst – voor razendsnelle service overal in Nederland.
- Customer Contact Center – voor al uw vragen op het gebied van service en support.
- Mijn Veenman Beheer® – voor printers die het helemaal zelf regelen.