Veelgestelde vragen over storingen
Hieronder vindt u onze oplossingen bij een storing in een aantal eenvoudige stappen.
Printers
Printers algemeen
- Mijn printer geeft een storing. Wat moet ik doen?
Kijk eerst even bij Printers Xerox of Printers HP. Hier staan de meest voorkomende storingen. Werkt dit niet, dan kunt u de storing eenvoudig aanmelden of bel 088 – 4012 599.
- Ik wil de status van mijn order weten
U kunt dit via onze Sales Support opvragen: 088 – 4012 599 of ordermanagement@veenman.nl
- Ik wil een verhuizing doorgeven. Wat moet ik doen?
Vul het verhuisformulier in. Wij zorgen er voor dat uw printers worden meeverhuisd.
- Waar kan ik zien hoeveel toner mijn printer nog heeft?
Dit kunt u zien op de printer zelf. Heeft u toegang tot de Xerox Device Agent (XDA)? Daar kunt u alle informatie over de verbruiksartikelen in de machine vinden.
- Ik wil mijn bestaande printerpark uitbreiden
Neem hiervoor contact op met Veenman Sales Support: 088 – 4012 599 of ordermanagement@veenman.nl
Printers Xerox
- Hoe kan ik de Ozon filter resetten als de melding ‘ozon filter vervangen’ blijft staan?
Stap 1: Doe het filter klepje open en weer dicht
Stap 2: Doe het voorste deurtje open en weer dicht - Mijn Xerox printer geeft een papierstoring aan
Geeft uw Xerox printer een papierstoring? Dit kan mogelijk worden veroorzaakt doordat het papier niet goed wordt opgepakt. In 9 stappen zorgt u ervoor dat het papier goed in de printer ligt.
- Mijn Xerox printer geeft strepen met kopiëren
Geeft uw Xerox printer witte strepen met kopiëren? Dit kan mogelijk worden veroorzaakt door een vervuilde glasplaat of glasstrook. In 4 stappen maakt u deze weer schoon.
- Mijn Xerox printer geeft witte banen op de afdrukken
Geeft uw Xerox printer witte banen op de afdrukken? Dit kan mogelijk worden veroorzaakt door een vervuilde lenskop.
In 7 stappen maakt u deze lenskop weer schoon. - Mijn Xerox printer geeft strepen, vlekken, vegen met printen
Geeft uw Xerox printer strepen, vlekken, vegen met printen en kopiëren? Dit kan worden veroorzaakt door een defecte afdrukmodule (drum). Bij bepaalde modellen kunt u dit testen door een drum om te wisselen.
- Waar kan ik de drivers van mijn Xerox printer vinden?
Ga hiervoor naar de Support pagina van Xerox http://www.support.xerox.com/nlnl.html
- Wat is de standaard inlog van mijn Xerox printer?
Neem hiervoor contact op met onze Servicedesk 088 – 4012 599.
Apps Xerox
- Ik wil graag een app installeren. Hoe doe ik dat?
De app vanuit het Xerox App Gallery-webportaal installeren
Voor de volgende procedure wordt aangenomen dat u al een App Gallery-account heeft. Heeft u nog geen account? Ons advies is om uw IT beheerder een account aan te laten maken.
Volg de stappen - Hoe scan ik naar Google Drive met behulp van de Xerox app?
Bekijk de uitlegvideo https://youtu.be/RVH8ogaZeVw
- Moet ik iedere keer opnieuw inloggen in Google Drive op mijn printer?
Dat hoeft niet. Veenman heeft oplossingen om dmv één keer (single sign on) in te loggen. Neem hiervoor contact op met Sales Support: 088 – 4012 599 of ordermanagement@veenman.nl
- Hoe scan ik naar Office365 met behulp van de Xerox app?
Bekijk de uitlegvideo https://youtu.be/m-ahaEa0aLQ
- Hoe scan ik naar OneDrive met behulp van de Xerox app?
Bekijk de uitlegvideo https://youtu.be/8sphHh2n9HM
- In welke talen kan mijn document vertaald worden?
Uw document kan in minimaal 40 talen vertaald worden. Ga naar https://xeroxtranslates.com/nl/prices voor de meest recente talen.
- Wat zijn de kosten om een document te laten vertalen?
Xerox biedt een professionele vertaalservice om zowel gedrukte als digitale documenten te vertalen in minimaal 40 talen. Als u snel een document leesbaar wilt maken, dan kunt u gratis een account aanmaken voor 30 dagen. Moet er een vertaler aan te pas komen voor bijvoorbeeld juridische stukken, dan kan dat ook. Voor tarieven ga naar https://xeroxtranslates.com/nl/prices
- Ik heb een app op mijn printer geïnstalleerd, maar deze werkt niet. Wat moet ik doen?
Neem hiervoor contact op met onze Servicedesk op 088 – 4012 599.
Wij kunnen u helpen om apps te laten installeren, zodat de printers meteen bij gebruik voorzien zijn van de juiste apps en rechten.
Printers HP
- Mijn HP printer geeft een papierstoring aan
Geeft uw HP printer een papierstoring? Dit kan mogelijk worden veroorzaakt doordat het papier niet goed wordt opgepakt. In 6 stappen zorgt u ervoor dat het papier goed in de printer ligt.
- Mijn HP printer geeft strepen, vlekken, vegen met printen
Geeft uw HP printer strepen, vlekken, vegen met printen en kopiëren? Dit kan worden veroorzaakt door een defecte toner/afdrukmodule (drum). Bij de meeste HP modellen zit de drum en toner in één. In 3 stappen vervangt u de toner.
- Mijn HP printer geeft strepen met kopiëren
Geeft uw HP printer witte strepen met kopiëren? Dit kan mogelijk worden veroorzaakt door een vervuilde glasplaat of glasstrook. In 4 stappen maakt u deze weer schoon.
- Waar kan ik de drivers voor mijn HP printer vinden?
Ga hiervoor naar de Support pagina van HP https://support.hp.com/nl-nl/drivers
- Wat is de standaard inlog van mijn HP printer?
Neem hiervoor contact op met onze Servicedesk op 088 – 4012 599.
Print management software
- Hoe log ik in en kopieer ik met YSoft SafeQ?
Bekijk de uitlegvideo https://youtu.be/WBv66DKvzck
- Hoe log ik in en print ik met YSoft SafeQ?
Bekijk de uitlegvideo https://youtu.be/RXhttKet8FQ
- Ik heb een vraag over mijn software oplossing. Welk nummer moet ik bellen?
Neem hiervoor contact op met onze Servicedesk op 088 – 4012 599.
Voor klanten die langer dan normaal wachten op service- en/of verbruiksmaterialen hebben wij belangrijke informatie.
Storing melden
Is de storing niet verholpen? Dan kunt u deze storing melden met behulp van onderstaand formulier. Wij nemen uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling.