Hulp nodig?

Bij Veenman staan we op allerlei manieren voor u klaar.

  • Met onze Helpdesk, voor al uw technische vragen, meldingen en bestellingen.
  • Met Remote Service, onze afdeling die u ‘op afstand’ verder helpt.
  • Met een eigen landelijke servicedienst, voor razendsnelle service overal in Nederland.

Bericht voor onze klanten

Hoewel de situatie t.o.v. een aantal maanden geleden aanzienlijk is verbeterd, is het helaas nog steeds mogelijk dat u incidenteel langer op uw bestelling moet wachten dan gebruikelijk.

Tekort aan grondstoffen en de beschikbaarheid van logistieke middelen zijn ook nu nog de belangrijkste oorzaken.

Uiteraard mobiliseert Xerox wereldwijd zo veel mogelijk medewerkers en middelen om de negatieve gevolgen voor u maximaal te beperken. We werken daarbij zeer nauw samen met al onze leveranciers om de bevoorrading op peil te houden, maar hebben helaas geen 100% grip op elke stap in dit proces.

Mocht u onverhoopt met een vertraagde uitlevering worden geconfronteerd, danken wij u bij voorbaat voor uw geduld, begrip en medewerking.

Directie Veenman B.V

Veelgestelde vragen

Hier vindt u de antwoorden op meest voorkomende vragen.

Printers algemeen

Printers Xerox

Apps Xerox

Printers HP

Verbruiksartikel levering/status

Verbruiksartikel retourneren & overig

Verbruiksartikel bestellen

Overige vragen

Storing nog niet verholpen?

Is de storing nog niet verholpen? Dan kunt u deze hier melden. Wij nemen uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling.

TOPdesk koppeling voor incidentafhandeling 

Maakt u al gebruik van TOPdesk als intern support platform? Deze servicemanagementtool kan met een interface gekoppeld worden aan Veenman voor het melden, de status en afhandeling van printerstoringen. De communicatie tussen de systemen verloopt via de standaard API van TOPdesk.

Uw voordelen:

  • Alle communicatie op één plek: realtime inzage in en regie over incident-afhandeling van uw printers.
  • Minder tijd kwijt aan administratie: aanmelders (eindgebruikers) kunnen incidenten zelf registreren en de voortgang bijhouden.
  • Incident is sneller opgelost: kwalificeren is niet nodig, er kan direct gehandeld worden om het incident op te lossen.

Heeft u interesse? Neem per mail contact op.