Hulp nodig?

Bij Veenman staan we op allerlei manieren voor u klaar.

  • Met onze Helpdesk, voor al uw technische vragen, meldingen en bestellingen.
  • Met Remote Service, onze afdeling die u ‘op afstand’ verder helpt.
  • Met een eigen landelijke servicedienst, voor razendsnelle service overal in Nederland.

Bericht voor onze klanten die wachten op service- en/of verbruiksmaterialen

 

U heeft wellicht de laatste tijd gemerkt, dat wij er niet in alle gevallen in slagen om onze dienstverlening op het niveau te houden dat u van ons gewend bent. Dat spijt ons enorm, maar ook wij komen, net zoals veel andere organisaties, niet ongeschonden door de COVID-periode heen.

Door een schrijnend gebrek aan transportmiddelen (vooral containers), schaarste aan grondstoffen en primaire onderdelen (vooral chips), kunnen wij op dit moment niet in alle gevallen aan onze leveringsverplichtingen voor machines en verbruiksmaterialen voldoen. Dit is een wereldwijd probleem, waar zowel Xerox als Veenman nu ook mee te maken heeft.

Wij doen er alles aan om de backorders die ontstaan met voorrang te managen en voor zover mogelijk direct of zo spoedig mogelijk uit te leveren. Denk bijvoorbeeld aan versneld transport door middel van luchtvracht en het opkopen van restpartijen originele Xerox verbruiksmaterialen, waar dit ter wereld ook maar enigszins mogelijk is.

Als gevolg van dit alles krijgen onze callcenters veel meer vragen te verwerken dan gebruikelijk en deze toename leidt ook daar tot aanzienlijk langere wachttijden dan gebruikelijk.

Wij hopen onze dienstverlening zo snel als mogelijk weer op het gewenste hoge niveau te krijgen en tot die tijd vragen wij om uw begrip voor het feit dat de doorlooptijden voor serviceverlening en leveranties van verbruiksmaterialen en machines langer zijn dan u van ons gewend bent. U helpt ons daarbij door uw eventuele vragen hierover per e-mail met ons te delen.

Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en medewerking en uiteraard stellen onze medewerkers alles in het werk om u op de meest korte termijn als mogelijk, de support te geven die u nodig heeft.

Directie Veenman b.v.

Veelgestelde vragen

Hier vindt u de antwoorden op meest voorkomende vragen.

Printers algemeen

Printers Xerox

Apps Xerox

Printers HP

Verbruiksartikel bestellen

Verbruiksartikel levering/status

Verbruiksartikel retourneren & overig

Overige vragen

Storing nog niet verholpen?

Is de storing nog niet verholpen? Dan kunt u deze hier melden. Wij nemen uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling.

Scherm delen

Heeft u van één van onze medewerkers het verzoek gekregen om uw scherm te delen? Dit kan via TeamViewer. Deze kunt u hieronder voor de aparte besturingssystemen downloaden.

teamviewer-logo-200px
monitor-windows-blue

Windows

monitor-chromeos-blue

Chrome OS

monitor-mac-blue

Mac

TOPdesk koppeling voor incidentafhandeling 

Maakt u al gebruik van TOPdesk als intern support platform? Deze servicemanagementtool kan met een interface gekoppeld worden aan Veenman voor het melden, de status en afhandeling van printerstoringen. De communicatie tussen de systemen verloopt via de standaard API van TOPdesk.

Uw voordelen:

  • Alle communicatie op één plek: realtime inzage in en regie over incident-afhandeling van uw printers.
  • Minder tijd kwijt aan administratie: aanmelders (eindgebruikers) kunnen incidenten zelf registreren en de voortgang bijhouden.
  • Incident is sneller opgelost: kwalificeren is niet nodig, er kan direct gehandeld worden om het incident op te lossen.

Heeft u interesse? Neem per mail contact op.