Hulp nodig?

Bij Veenman staan we op allerlei manieren voor u klaar.

  • Met onze Helpdesk, voor al uw technische vragen, meldingen en bestellingen.
  • Met Remote Service, onze afdeling die u ‘op afstand’ verder helpt.
  • Met een eigen landelijke servicedienst, voor razendsnelle service overal in Nederland.

Veelgestelde vragen

Hier vindt u de antwoorden op meest voorkomende vragen.

Printers algemeen

Printers Xerox

Apps Xerox

Printers HP

Verbruiksartikel bestellen

Verbruiksartikel levering/status

Verbruiksartikel retourneren & overig

Overige vragen

Storing nog niet verholpen?

Is de storing nog niet verholpen? Dan kunt u deze hier melden. Wij nemen uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling.

Scherm delen

Heeft u van één van onze medewerkers het verzoek gekregen om uw scherm te delen? Dit kan via TeamViewer. Deze kunt u hieronder voor de aparte besturingssystemen downloaden.

teamviewer-logo-200px
monitor-windows-blue

Windows

monitor-chromeos-blue

Chrome OS

monitor-mac-blue

Mac

TOPdesk koppeling voor incidentafhandeling 

Maakt u al gebruik van TOPdesk als intern support platform? Deze servicemanagementtool kan met een interface gekoppeld worden aan Veenman voor het melden, de status en afhandeling van printerstoringen. De communicatie tussen de systemen verloopt via de standaard API van TOPdesk.

Uw voordelen:

  • Alle communicatie op één plek: realtime inzage in en regie over incident-afhandeling van uw printers.
  • Minder tijd kwijt aan administratie: aanmelders (eindgebruikers) kunnen incidenten zelf registreren en de voortgang bijhouden.
  • Incident is sneller opgelost: kwalificeren is niet nodig, er kan direct gehandeld worden om het incident op te lossen.

Heeft u interesse? Neem per mail contact op.