Breder MKB portfolio voor XBC’s antwoord op ‘ontprinting’

wouterdijk

Director Sales Wouter Dijk

Xerox wil zich steviger profileren in het MKB. Met nieuwe regionale Business Centers, afgekort XBC’s, wil Xerox Nederland een sterkere positie claimen, en niet alleen op het gebied van printing. “Ook voor andere IT-activiteiten, zoals werkplekken, document management en audiovisuele oplossingen, kunnen nieuwe MKB-partners bij een XBC terecht”, belooft Wouter Dijk, Directeur Sales SMB & Channels bij Xerox Nederland & Veenman.

Een breder MKB-portfolio is ook Xerox’ antwoord op de aanhoudende ‘ontprinting’. “COVID heeft dat versneld”, constateert Wouter Dijk. “Bedrijven digitaliseren nog sneller dan vóór de crisis. Een kleine eindgebruiker heeft nog hooguit één printer nodig, die hij net zo makkelijk bestelt op een online platform. Áls hij al een partij zoekt zoals een Xerox-partner, dan is dat eerder om te helpen papier te digitaliseren. Met het XBC-concept willen wij inspringen op beide ontwikkelingen, en vooral sterker zijn in het héle ICT-stuk. Denk aan het verleasen van laptops en IT-oplossingen, daar wordt Xerox ook internationaal steeds actiever in.”

Lees het hele verhaal op Dutch IT Channel of bekijk het volledige interview.

 

Blijf op de hoogte: Aanmelden voor TopTips
  • Logo Goudappel
  • logo Koenen en Co
  • logo 112Schade
  • logo-actua
  • kien