XONAR is met ruim 500 medewerkers Limburgs grootste aanbieder van jeugd- en opvoedhulp. Daarnaast biedt het opvang en hulp aan vrouwen met of zonder kinderen die in moeilijkheden verkeren en Alleenstaande Minderjarige Vreemdelingen.
Verloren arbeidsuren
De klassieke verwerking van de post bood geen structuur en geen uniformiteit, waardoor dit buitengewoon tijdrovend was. Poststukken gingen vaak heen en weer binnen de organisatie. Geregeld raakten documenten kwijt of bleven veel te lang in een postvak liggen. Ook het zoeken naar een binnengekomen stuk kostte veel tijd, gemiddeld zo’n vijf minuten. Behalve tijdverlies betekende dat ook een behoorlijke kostenpost aan verloren arbeidsuren: op jaarbasis meer dan tien uur zoeken per medewerker. Dit kan anders!
Alles wordt nu veel sneller en efficiënter afgehandeld.
Veenman hielp Xonar de postkamer volledig te digitaliseren met een document management oplossing: dat werkt efficiënter én veiliger.
Lees meer over de oplossing voor XONAR (pdf)