Supplies bestellen of een vraag over een lopende bestelling?

Heeft u een vraag over verbruiksartikelen? In de FAQ en portal-instructies worden de meest gestelde vragen beantwoord over o.a. bestellingen, voorraad, defecten, nietjes en status van de levering. Indien u hier geen antwoord kunt vinden op uw vraag, dan staat het Global Contact Centre voor u klaar op 088-4012598. Let op: houd uw serienummer bij de hand. U kunt deze vinden op de achterkant of configuratiepagina van de machine of in de portal (zoek deze bij het indienen van een call op basis van de ‘asset-tag derde’ op). Maakt u gebruik van ASR (Automatic Supplies Replenishment)? Dan kunt u bestellen via de portal.

Maakt u nog geen gebruik van ASR – u krijgt bericht van ons wanneer u wordt overgezet – dan kunt u via onderstaande formulier supplies bestellen. Controleer voordat u een bestelling plaatst in uw mailbox of er een XDA bestelling is ingepland.

Voor klanten die langer dan normaal wachten op service- en/of verbruiksmaterialen hebben wij belangrijke informatie.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

*Veenman controleert uw aanvraag en neemt, indien noodzakelijk, hierover contact met u op.

  • logo 112Schade
  • logo-actua
  • kien
  • logo-ArdaghGroup