Hulp nodig?

Bij Veenman staan we op allerlei manieren voor u klaar.

  • Met onze Helpdesk, voor al uw technische vragen, meldingen en bestellingen.
  • Met Remote Service, onze afdeling die u ‘op afstand’ verder helpt.
  • Met een eigen landelijke servicedienst, voor razendsnelle service overal in Nederland.

Bericht voor onze klanten

Op dit moment ervaren wij een wereldwijde verstoring op de XWC dienstverlening. Printtaken komen niet of sterk vertraagd binnen op de printer. 

Vandaag, 22 april 16:00 uur lokale tijd, worden mitigerende maatregelen doorgevoerd die de beschikbaarheid weer verhogen.

Engelstalige updates worden gedeeld via de Xerox website

Onze excuses voor het ongemak. 

Veelgestelde vragen

Hier vindt u de antwoorden op meest voorkomende vragen.

Printers algemeen

Printers Xerox

Apps Xerox

Printers HP

Verbruiksartikel bestellen

Verbruiksartikel levering/status

Verbruiksartikel retourneren & overig

Overige vragen

Storing nog niet verholpen?

Is de storing nog niet verholpen? Dan kunt u deze hier melden. Wij nemen uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling.

TOPdesk koppeling voor incidentafhandeling 

Maakt u al gebruik van TOPdesk als intern support platform? Deze servicemanagementtool kan met een interface gekoppeld worden aan Veenman voor het melden, de status en afhandeling van printerstoringen. De communicatie tussen de systemen verloopt via de standaard API van TOPdesk.

Uw voordelen:

  • Alle communicatie op één plek: realtime inzage in en regie over incident-afhandeling van uw printers.
  • Minder tijd kwijt aan administratie: aanmelders (eindgebruikers) kunnen incidenten zelf registreren en de voortgang bijhouden.
  • Incident is sneller opgelost: kwalificeren is niet nodig, er kan direct gehandeld worden om het incident op te lossen.

Heeft u interesse? Neem per mail contact op.